2023. november 28., kedd

Pattaya 1


Úgy döntöttem, hogy nem húzom az időt és reggel elindultam Pattayára.  

Gyorsvasút a reptérre, onnan busszal tovább.

Egy órára Pattayán voltam. Az utazási irodában talkoztam a lengyel barátommal és több régi kollégámml is. Gyors ebéd a régi "menzán". 

Tulajdonképpen ezzel az utam érdekes, felfedező része le is zárul. Pattaya amolyan otthon érzés, különösen az itt töltött munkás hónapok után. 

A tervem, hogy visszaállítom az edzésrendet, rendbe teszem a számítógép hibája miatt elmaradt dolgokat és élvezem a napfényt. 

Van még pár tervezett poszt, melyek a technika hiányában váratnak magukra, de előbb-utóbb majd megjelennek. A mindennapi posztolâs ritkulni fog, de nem tűnök el teljesen. 

Abban az épületben lakom, melyben a covid alatt laktam. Közel a tengerhez. Gyorsan vettem még gyümölcsöket és pár dolgot ami a lakásban kellett. Utána elmentem este futni egyet, nyújtani, csobbanni a medencébe és a napot a megérdemelt gyümölcssalâtâval zártam. 


Banán, mangó, ananász, pomelo, marakuja kókusztejjel

Nincsenek megjegyzések: