2023. november 5., vasárnap

Manila 3


A mai napra nem volt igazán komoly programom megtervezve. Volt pár ötletem, de nem siettem sehova.

A reggeli után még írtam blogot és pár dolgot megnéztem a következő napokra. Ráérősen.

Tizenegy után elindultam. Napos és felhős időszakok váltogatták egymást. Az utcán feltűnően kevés ember, a forgalom is nagyon visszafogott. Vasárnap van és ez egy rendes katolikus ország (természetesen aki akar kinyit: kisebb boltok, bevásárló központok, zöldség-gyümölcs árusok és valószínűleg a buddhista kínaiak is. Benéztem egy közeli Buddhista templomba. Végülis a szálloda a kínai negyedben van. 

Sang Guan templom

Gondolkodtam múzeumon vagy tengerparton. Végül a Robinsonhoz mentem, mert onnan minden opció nyitott maradt. Azzal persze nem kalkuláltam, hogy egy kiadós zápor jön. Kávézás. 

Karácsony lesz. Már szólnak az áruházban a karácsonyi dalok, ezerrel megjelent a dekoráció. 

Volt olyan pont és szög, ahonnan szép a látvány

Végül a tengerparti sétányt (?) céloztam meg abban a reményben, hogy a tegnapinál szebb helyre is eljutok. Persze ez ízlés kérdése (is).

Fülöp-szigetek Kulturális Központ

Az épületet csak láttam kívülről.

Innen rálátni a Nemzeti Bank épületére is.

A szálláshoz vissza indulva még a közelben ettem egy estebédfélét. Aztán pihenés, blog, csomagolás. 

Congregation of the Blessed Sacrament

Ez az épület a szálláshoz nagyon közel esett. Többször elmentem mellette, végül csak benéztem, no meg meg is néztem, hogy mi ez. A nevének szakszerű magyarosítását inkább kihagytam.

Elmaradt a mai, a másnapi reggeliről szóló telefonhívás :-O Ezek szerint ennyi képzés szükséges egy átlag vendégnek.


Nincsenek megjegyzések: