2008. április 4., péntek

Deli korut 5

Wanaka - extra

Extra, mert ezt a napot nem itt akartam eltolteni. Sajnos az idojaras kozbe szolt. Ma meg delebbre, Milford Sounds-ba keszultem - repulovel. Azonban reggel kiderult, hogy amott nem lehet leszallni.

Uton kb 300 km, legalabb 6 ora. Ehhez 2-3 nap kellene, ami nekem most nincs. Ugyhogy a repulo ugyan nem olcso, de talan megeri az arat. Felteve, hogy holnap - az elorejelzesnek megfeleloen - jo ido lesz.

Igy ragadtam itt. Egy kis hajokazas a tavon jo otlet lehet. Jetboat (gyors hajo) nem tul jo otlet nezelodni, mert sok penzert gyorsan akar szabadulni a turistatol (mint a gyorsettermek "take away" - elvitelre - szolgaltatasa - azonos aron). A lassu hajora viszont erre a napra mar nem volt hely.

Egy kave mellett elmerengtem az elet nehezsegein es megirtam jo par szoveget a bloghoz (nehanyan biztos eszrevettek a hirtelen fejlodest).

Waterfall Creek Walk

Az osszerakashoz internet kavezo kell, de ez egesznapos ucsorgeshez vezetne. Ugyhogy eloszor elmentem egy setara a to partjan.

Az ido valtakozoan felhos-napos, fenyegeto felhokkel. A tura, nemi hosszabbitassal harom orasra sikeredett, de a folyamatosan valtozo kornyezet es latvany karpotolt a faradtsagert.

A visszaut utolso egy-masfel kilometere mar erosodo esoben fogyott el, de ez mar nem jelent problemat. Mindent meg lehet szokni.

Blog

A tura utan mar jol esett leulni es szamos felig kesz postot befejezni.

A szallas maradt, a szobatarsak cserelodnek es meg el a remeny, hogy holnap repulok ... (ha mar olyan nepszeru :-) )

Nincsenek megjegyzések: