2012. április 18., szerda

Bangkok


Utoljara 2006-ban voltam magaban a varosban. Mivel Saigonbol del korul erkeztem es csak este 8 utan indult a gepem, bementem par orara a varosba.

Ez konnyen megy, mert a repterrol expressz vonat megy befele 17 perc alatt. A vonat egy altalam jol ismert reszre megy, igy volt osszehasonlitasi alapom.


Az ismeros kornyeken (es a vonatbol altalanossagban) ket fontos valtozast lehet eszrevenni: rengeteg uj, altalaban igen magas epulet es ut (azok is 2., 3. szintre emelve) van es sok regi is atesett vmifele felujitason; illetve valahogy a rend(ezettseg) nagyobb. Mintha szoltak volna a nepeknek, h ne mindent az utcan csinaljanak.

Az arviznek ezen a kornyeken nyoma sincs (legalabbis szamomra lathato modon). Ebedelek (pad thai), meglatogatom eletem elso Starbucks kavezojat, nezelodok es visszaindulok a repterre.


Bangkok uj repteren - a tranzitban - zuhanyozni is lehet. Penzert vagy a lounge-ban (ahova be is jutok uj kartyammal). A furdes es a tiszta ruha (keszultem) jol esik.

Ennyi fert bele egy par oras villamlatogatasba.

Nincsenek megjegyzések: