2008. február 2., szombat

APTEA talalkozo

Az APTEA annak a programnak a neve, melynek reszese voltam 1993-ban, amikor Ausztraliaban tanultam. Tulajdonkeppen a Melbourne-i latogatasomnak az volt az apropoja, hogy az 1994. ota szokasossa valt 2 evenkenti talalkozot (ami Europaban szokott lenni) az iden Melbournbe szerveztek. Ennek kulonos aktualitast adott az, hogy az egyetem, ahova jartunk (Swinburne University) iden lett 100 eves - ez itt, Ausztraliaban nagy ido.


Ossze is jottunk kb. 50-en,plusz a vendeglatok, csaladtagok, stb. Nem rossz. Vegulis Europa nem a szomszedban van. Az 50 fo tobb, mint a programban erintettek 10%-a.


Maga a talalkozo ket reszbol allt: Nehany eloadas (futurologia - jovokutatas illetve EQ - erzelmi intelligencia temakban) illetve BBQ (barbeque - ezt nalunk garden partinak vagy sutogetesnek neveznenk) illetve kirandulasok.


Erdekes volt talalkozni nehany regi ismerossel es masokkal, akik mas evekben vettek reszt a programban es most ismerkedtem meg veluk. Sokan elegge megoregedtek - meg jo, hogy ez ram nem igaz.


Lassan majd lesz tobb reszlet is, es jon a folytatas, de kozben Bali-ra is elerkeztem es itt nem csak az elet lassabb, de - ismet - elvezem a 5600 bps (modemes) internet sebesseget. Ugyhogy a tovabbiak majd kb. 5-10 nap mulva, ha lesz vhol gyorsabb eleres ...

Nincsenek megjegyzések: