2017. március 13., hétfő

Stoppolás helyett


A következő állomás Christchurch. Kb. 500+ km. A tervem az volt, hogy autóstoppal megyek. Stoppolni könnyű itt és fel is vesznek. 

Szerdán az időjárás előrejelzés elég nagy esőt jósolt szombatra (ekkor voltak az áradást okozó esők az északi sziget északi részén). 

Elkezdtem más megoldás után nézni. Így akadtam rá a "Transfercar" oldalra (bérautót kell elvinni az egyik helyről a másikra, nincs bérleti díj,  csak a benzint kell fizetni, no meg a büntetésesket és az önrészt, ha baleset történik) és - harmadikként - bejelentkeztem egy Nelson-Christchurch repterek közötti fuvarra szombatra. Legnagyobb meglepetésemre másnap jött az email, hogy enyém a "munka". 

Nelson repterére a barátaim épp szombaton repülő ismerősei vittek el délelőtt (őket egy helyi Facebook csoporton keresztül leltük fel ez ügyben).

Az út sima volt, de végig esett az eső. Volt egy csúnya baleset: többször megpördült, összenyomott autót mentettek :-( 

Útközben döbbentem rá, hogy eddig milyen szerencsés is voltam az időjárással. 

Stoppos sem volt, kivéve egy német lányt, akit persze fel is vettem a nem túl öreg Toyota Corollába. 


Nincsenek megjegyzések: