2017. március 14., kedd

Christchurch


Utam legszomorúbb napja. Eredetileg két utastársam csatlakozott volna ma Magyarországról, de sajnos egyikük - részben az én figyelmetlenségemnek köszönhetően - nem jutott el idáig. 

Így innen ketten utazunk tovább :-( 

A reggel esős volt, mint az előző nap. Ennek ellenére lassan elindultam a városba.  A reptérre kora délután kellett kérni.  Előtte felettem a városban az autót és csináltam egy gyors bevásárlást. 

Addig a reggelin kívül a változó intenzitású esőben megnéztem Christchurch pár éve földrengés súlytotta belvárosát: a sok építkezés között már sok új épület áll.  Számos régebbi épület még a felújításra vár. 

A város működik. 

Délután utastársammal az enyhülő esőben bejártuk a város távolabbi részeit is. Vacsora egy hangulatos kis kávézóban (ezek amolyan éttermek is).

Nincsenek megjegyzések: