2017. március 26., vasárnap

klia2


A cím a Kuala Lumpur International Airport 2 (diszkont terminal) rövidítése.

Az itt töltött 12 óra miatt érdemelt ki egy külön posztot. 

Aucklandből rendben elindultunk (bár rosszul emlékeztem az indulásra, de a kocsi leadása miatt eleve időben mentem. Még egy gyors kaja is belefért :-) 

A Gold Coast (Brisbane) megálló ismét a lelkiismeretes és aprólékos biztonsági ellenőrzéssel telt. Ez van. Majdnem végig aludtam (ablak melletti helyet sorsolt a gép és az sokkal kényelmesebb, mint középen). A hajnali négy utáni érkezést követően két  korábbi bangkoki AirAsia járatra történő feljutási kísérlettel folytattam, de minden nekem sem sikerülhet. Ki kellett várni a délután 4:10-es járatot (erre szólt a jegyem). Végülis harmad árért lehet várni is ;-) 

Ami viszont a helyzet előnye lett, az a F1 időmérő, mely az egyik tv-n ment és éppen időben ért véget a járat indulása előtt. 

Egyébként a reptér elég tűrhető, sok a hely, el lehet lenni. Az egyik Lounge-ban, ahova be tudtam menni még egy zuhanyozás is belefért. 

A várakozás közben egy arc mesélt a kínai átszállás nehézségeiről. Úgy tűnik nem csak a mi utastársunknak gyűlik meg a kínaiakkal a baja. Hát csak óvatosan az olcsó jegyekkel.....

A nap végére még maradt két buszozás (a diszkont reptérről Bangkok fő repterére és onnan Pattayára).

Régebben a repterek közötti buszra jó volt a repült AirAsia boarding pass. Most nem. Induló járat kell a másik reptérről. A szerdai hazafelé útra szóló repjegy email mentette meg a helyzetet (az arc jól megnézte, kiírta a járat számát, de a dátumot nem figyelte - a specifikus bürokrácia diszkrét hibája :-) 

Pattayán már vártak és el is borozgattunk egy darabig, megbeszélve az új-zélandi tapasztalatokat. 

Nincsenek megjegyzések: