2008. május 2., péntek

USA 2

Panum Crater

Egy kettos vulkani krater. A kulso par ezer eve alakult ki, mig a belso - toredezett - kozet 650 eve emelkedett a felszinre. Mindez a hofodte csucsok alatti volgyben.








Mono Lake (To)

A to a kraterrol is jol lathato. Azonban a kioldott asvanyokbol kepzodo feher alakzatok kozelrol adnak igazan egyedulallo latvanyt.









Utkozben

Ma volt boven utkozben, ugyanis a Yosemite park fele tartva kiderult, hogy a tel (itt) tovabb tart es az utak, melyeken a parkba lehetne jutni, le vannak zarva. Igy kis kerulore kenyszerultem (kb 200 merfold, 320 km).

Utam igy is egy hagon hoesesben vezetett. Kezdtem sajnalni, hogy nincs nalam a sifelszerelesem - jo moka lett volna.



Sonora

Estefele ertem e varoskaba. Itt talaltam szallast es a foutca olyan jellegzetesen "western", hogy ugy dontottem, vegig fotozgatom. Ime ...

Nincsenek megjegyzések: