2008. május 2., péntek

Turista, mondd ... 4

Motto: "Turista, mondd, mit tehetsz?; Orulj neki, hogy itt lehetsz!"

Kis koltseg, kis hajo - Visszaut Manarol - Fiji

Kicsit szelesebb nap volt. A kis hajo, amin 17-en is elfertunk, most kevesebb utassal indult, indult volna, azonban - a repulojuk indulasa miatt aggodo lanyok banatara - nehany utastarsunk meg elment uszkalni - "Fiji time". Elokerultek.

Padlogaz. Egyebkent is nyomta. Kicsit szelesebb ido volt. Ha nem nyomja, talan a hajo felborult volna. Nagyokat nyekkent egy-egy szerencsetlen hullamon. Idonkent mar a kormanyos is felallt megnezni, hogy mi jon ...

Nehany csattanas soran az volt az erzesem, hogy a gerincem szettorik - de nem tette. Ket sziget erintesevel, masfel ora zotykolodes utan megerkeztunk Nadiba. Bar mindenkinek a hotelig szolt a jegye (azaz a kiszallastol jart volna transzfer), de ez valahogy lemaradt - kiveve a repterre igyekvoket. "Fiji igeretek"

Ut a repterre ... - Nadi, Fiji

Eltaxiztam az irodaba, ahol foglaltam az utat Manara. Otthagytam a nagy hatizsakot, tisztaztam, hogy este 8-9 kozott mennek a repterre az ingyen igert transzferrel. Elotte furdes (mivel ez egy BackPackers szallo is). Minden OK.

Fel het fele ertem vissza a varosbol (kaja, internet - 6 nap utan, kis vasarlas). Tok mas szemelyzet. Magyarazom, hogy mi van. Megertik. De 7-kor megy busz a repterre, utana nincs. Gyors furdes. Az egyik szobaban Manarol ismeros lanyok-fiuk. Epp kesz leszek. Hat ennyit a "Fiji igeretek"-rol. Mindent megigernek, csak legy boldog - egy darabig.

Fiji konkluzio

Fiji, hasonlo Kenyahoz. Gyonyoru adottsagok, - finoman szolva is - sajatos kultura. Meg kell szokni, de kihagyni kar lett volna. Egyebkent nem olcso.

Az indiai joslata - Visszateres

Az Emberek 2 reszben emlitettem az indiait (Joslas - Hong Kong), aki josolt nekem. Mar tobb, mint 5 napja mult az a bizonyos aprilisi nap, amikor valami jonak kellett volna tortennie. Nem allitom, hogy nem tortennek velem jo dolgok, de semmi olyan, ami megerne egy joslatot ... Hat errol ennyit. Egyebkent a "kek" es a "7" volt a ket valasztasom.

Nincsenek megjegyzések: