2022. február 22., kedd

Hétköznapok

 

Megkezdődnek az itteni - nem olyan szürke, inkább napos - hétköznapok.

Ma reggel is volt egy futóedzés, immár az ismert Jomtien parton. Utána nyújtás, medence, reggeli.

Némi olvasás és rendezkedés után elmentem az (volt) irodába és előkészítettük a lakhelyem címének bejelentését. Holnap a volt kollégám elintézi. Régebben ez a "lakó" dolga volt, de a covid miatt mintha valami változott volna. Majd meglátjuk.

Még két problémát kell majd megoldani a bevándorlásiakkal: a jogosítványaim megújítását (jelentsen is ez akármit így covid után: ezt még tisztázni kell) illetve a tartózkodási határidő meghosszabbítását.

Az irodában még gyorsan felupdate-eltem a nyomtatót és egy asztali gépet, ami "nem akart működni".

Kicsit elbeszélgettünk a volt kollégáimmal (mármint aki még ott van). Az üzlet még nem nagyon megy. Pár család utazásán túl nem sok minden történt mostanában. Bár a helyi sajtó az ötödik napi teszt eltörlését és az első teszt repülőtérrel költöztetését helyezi kilátásba (ami azt jelentené, hogy egy kicsit hosszabb beléptetés után szabad lenne a mozgás az országban), ez még nem döntés. Közben pedig az esetszámok ismét emelkedésnek indultak, ami a helyiek aggodalmát növeli. 

Ebédeltem ott, ahol szoktam, aztán vettem estére gyümölcsöt és hazasétáltam. Olvasás, fürdés, blog. 

Ilyenek lesznek a hétköznapok. Ennek megfelelően ritkulnak majd kicsit a bejegyzések is. Ha összejön egy tartalmasabbra való információ, majd jelentkezem.


Nincsenek megjegyzések: