2012. március 27., kedd

Formula 1 Malaj Nagydij - Sepang


Szombat: ulok a repteri vonaton. Ez tunt a leggyorsabb, legkenyelmesebb es viszonylag megfizetheto megoldasnak. 35+15 perc (vonat+busz) es en a palyaudvartol 5 perc setara lakom. A vonatokat is surure (12-30) perc igerik.



A vonat megtelik angolul a F1-rol beszelo arcokkal. Erdekes oket hallgatni.

Reggel meg voltam a varosban es tobbszor szemerkelt az eso. Bar nem voltak viharfelhok, inkabb csak szorvanyos feherek, itt allitolag delutanra jon a java. Majd meglatjuk.

Ugy dontottem, h kimegyek a szabadedzes elejere (13:00), mivel igy meg korulnezhetek egy kicsit a palyan. Holnap biztos tobben lesznek.

Az ut tenyleg kenyelmes volt, a busz is OK. A palya pedig mar az erkezeskor is lenyugozoen nezett ki. Korben a palya korul es a parkolohelyeken rengeteg noveny, palmafak. Kifele nezve a repter korvonalai latszanak. Befele a V alaku tribunoket fedo tetoszerkezet. A tribunom, ami szinten fedett, a fobejarathoz kozel van. Megnezem a csapatok markas kirakodovasarat. A szokasos.

Ugyan mar folyik a szabadedzes, az autokat nem hallani. Kb felidoben bognek fel a motorok. Felmegyek a tribunre. Pont az 1-2 kanyarra lehet jol ralatni a celegyenes vegen.

A szunetben veszek egy csirkes-burgert (alternativa: hot-dog, marhas-burger; comboban: +sultkrumpli +ice tea).

Sajnos a kivetito messze van, bar latni a musort, de olvasni nem lehet (nekem legalabbis nem megy). Keresek egy masik, a palyahoz is kozelebbi helyet a tribunon (szombaton ez mindig megoldhato es itt az ellenorzes is a tribunre vonatkozik, azon belul nincs). Az idomeroig "szabadalmaztatom" a kivetito foto+nagyitas technikat: igy teljesen kovethetoek az eredmenyek.

Mivel az esofelhok gyakorlatilag eltuntek, az idomero bekes rendben folyt. Schumi 3. lett az idomeron, Vettel csak 8. Az elso orvendetes fejlodes, mig a masodik szomoru. A Ferrarik tragikusak. Massa elottem, a celegyenes vegen rendre elfekezte magat.



A visszaut mar nem volt egeszen zokkenomentes. Estre 8-ra sikerult a varosba visszaerni. Meg jo, h nalam volt a Kindle - olvastam, amig buszra meg vonatra vartam.

Vasarnap: ulok a vonaton. Elottem egy arc Kindle-t olvas. En irom a blogot, aztan en is olvasni fogok. Felhos-napos ido volt eddig, most sem latni sotet esofelhoket. Meglatjuk.





A palyahoz erve mar latni a setet fellegeket. Kifele ismet OK volt az ut, bar a busz sokkal lassabban ert ki. Egybol a helyemre mentem. Mellettem mar ott ult egy dan arc, iPhone-jan egy - fizetos - szofver fut, ami megoldja a tajekozodasomat.



Mint kesobb kiderult e szofver fut azokon a kutyukon is, amiket meg lehet venni v berelni a hetvegere - ez utobbi kb. 25000 Ft, mennyi lehet megvenni? Egyebkent a szoftver mindent tud: gumi tipus, minden auto pontos helye a palya menten, reszidok, koridok, idokulonbsegek, elo kozvetites, hivatalos kozlemenyek, stb.

A felvezeto kor alatt a palya feletti esofelhokbol elkezd elottunk is esni. MSC kicsuszik. A szunet utan BUT sorsa is megpecsetelodik. Aztan VET defektje. Hihetetlen, h kedvenceim kozul senki nem marad (erdemi) versenyben.



A verseny egyebkent jol kovetheto volt, igy, a kutyuvel meg kulonosen. Ez biztos valtozatos szezon lesz, az idomero sem jelentett itt semmit, a vegeredmeny megjosolhatatlan volt.

A hangulat egyebkent vegig jo, a kozonseg a tribunon hullamzik, a dannal elbeszelgetunk.

A vissza ut is jobban szervezett, csak a busz halad lepesben a vonat fele. Megint eltelik 2,5 ora a varosig. Ez van, legalabb megirom ezt a bejegyzest.

Meglatjuk mi lesz 3 het mulva Kinaban.

Nincsenek megjegyzések: