2016. február 19., péntek

Bevezető a magasból


Sosem jártam Thaiföld déli részén (Maláj félsziget). Egy rövid megálló Pattayán, 2 nap Bangkokban, majd Koh Tao (teknősbékák szigete), Koh Samui, egy nemzeti park a félszigeten, Krabi, Koh Phiphi (The Beach/Part című film helyszíne), Phuket, Kuala Lumpur és egy kis pihenés még Pattayán - ez a terv.

Budapestről Kuala Lumpurig egy régi pécsi barátommal utazunk együtt.

Az idén az Emirates rendben indult Budapestről az új Boeing 777-el. Dubaj-Bangkok távot pedig Airbus-380-nal repültük.

Az első gépen megnéztem a Steve Jobs filmet. Érdekes volt, de talán túl hollywoodi stílusú. Többet ki lehetett volna hozni belőle - én legalábbis többet vártam.

Már Pattayán akkora dugó fogadott minket, h a busz végállomásáig még két órát araszoltunk a reptérről megtett két óra után. Végül csak megérkeztünk.

Egy condo lakásban táboroztunk le és egy futás után piaci pad thai és roti (helyi palacsinta) tette a megérkezést teljessé.

"Bevezető a magasból": még a repülőn kezdtem ezt a posztot írni...

Nincsenek megjegyzések: