2021. augusztus 21., szombat

Kutaisi plusz

A napot egy kirándulással kezdtük a környékre. Egy óra autózás után értünk el Martvilibe.

Martvili - Canyon

Itt egy szép kanyon van vízeséssel, tutajozással, érdekes növényzettel. A tutajozás mellett van egy ösvény is, ahol a vízesések mellett lehet végig sétálni. Egy kirándulásnak mindenképpen ajánlom.

A bejárat előtt a nepperek más környékbeli szépségeket is ajánlgattak, de mi most beértük a "hivatalos" kanyonnal.

Tskaltubo

Visszafelé útba esett a fürdőházairól ismertté vált Tskaltubo település. Egy nagy parkban gyönyörű fák között húzódtak meg a fürdők régen. Ma sok a romos épület, de számos fürdőház felújítva várja vendégeit.

Tettünk itt egy sétát és utána Kutaisibe indultunk.

Egy felújított épület kívül és a fogadó csarnoka

Sztálin itt is velünk van

Egy másik felújított fürdőház

Kutaisi

A város központja nem túl nagy, gyorsan bejárható. Van itt is egy kisebb park, színház (a főtéren), opera, egy látványos szökőkút és egy katedrális egy magaslaton. Egy sétát mindenképp megér.

Városi opera

Bagrati Cathedral

A hajnali repülőhöz egyeztettünk az autókölcsönzős sráccal, nyomtattunk a szálláson beszálló kártyát és egy könnyebb vacsora után igyekeztünk időben elaludni.