2015. február 11., szerda

Emirates


Vasárnap 15:05 - ez volt az indulási időpont Dubai - Bangkok felé. Azóta eltelt 29 óra. Most egy Turkish Airlines gépen ülök Isztambul felé, Talán elérjük a csatlakozó járatot, Már ezen a gépen ültem, amikor néhány elkóvájgott utas miatt a fedélzeten esetleg elhagyott csomagot kezdtek keresni. De végül csak fél óra késés  jött össze. Szóval még van esély. Így csak 25-26 órával később érek Bangkokba.

Akik nem balhézták ki az átfoglalást, azok a mai Emirates Budapest - Dubai járat 21:30-as (nekem 30+, a mai utasoknak még csak 6+ órás késést jelentő) indulásában bíztak.  Majd megnézzük.
Hogy mi történt? Az Emirates vasárnapi és  hétfői gépét is hibásnak találták és - eddig - egyiket sem sikerült orvosolni. Az éjszakát a Korona szállóban töltöttük, ott adtak vmi infót a továbbiakról. Akik hazamentek, másnap az utazásuk ügyében ígért telefonhívás elmaradására panaszkodtak.

Közben a tájékoztatást eléggé szerényen mérték. Én ugyan igyekeztem az Emirates központját tájékoztatni emailekben (következő poszt - angolul), de ez is egyoldalúnak bizonyult. Ebből összeállhat a történet.  Eddig nem jött még érdemi válasz, de ígérem, azt is majd megosztom.
Mindenesetre ez a kis malőr legalább a repülőjegy árát kihozza kártérítésként. Mondjuk erről sem volt tájékoztatás.

Néhányszor már előfordult kisebb-nagyobb kellemetlenség repülés során, de ebben a történetben minden összejött. Még egy kis nyilatkozat is a történtekről: valamelyik utastársnőm kicsődítette az  RTL Klubot és készítettek velem is interjút. Kíváncsi vagyok, h leadják-e. (Én nem találtam nyomát az RTL Klub honlapján.)

Én csak a hvg-nek küldtem el az emaileket, hátha megírják, h milyen a nagy csinnadrattával beharangozott világszínvonalú Emirates Airlines (megírták és nem csak ők, sőt még ők is).

Leszállunk Isztambulban ...

Aztán nagyjából időben megérkezünk Bangkokba is. Én 27 óra késéssel.

Emirates Budapestről végül fordulatos körülmények között elstartolt. Megnéztem a dubai-i reptér érkezési adatait még 10-én: oda - az érkezési információk szerint - ez a járat sosem érkezett meg. De a statisztikát sem rontotta.

Mint ahogy a fenti cikkekben hivatkozott Emirates közlemény sem: ugyan hamisan állítja, hogy az utasokat tájékoztatták, a kártérítésről informálták és hogy elnézést kérték volna, de ezt csak egy kisebbség tudja pontosan: aki épp ott volt.


Nincsenek megjegyzések: