2017. február 23., csütörtök

Mindennapok


Idén az Atlantisz, ahol tavaly laktam épp foglalt. Most a "Nagy Buddha" szoborhoz közel egy pár hónapja elkészült "condoban" lakom, 19. emeleten, medence, konditerem és szauna egy szinttel feljebb, szép kilátás a városra és a környékre is. (három éve már laktam erre egy szállodában, szóval a környék megvan).

A szobor alatti fák között 1,4 km-es futó sáv (sajnos aszfalt) kanyarog. A fák reggel kellemes árnyékot adnak. Általában 4 kör futással kezdődik a nap. Van a pályán három emelkedő (lejtő is), ez ad egy kis interval jelleget a futásnak. A medence mellett nyújtani és csobbanni egyet - jó előkészítés a reggelihez. Sajnos a lépcsőfutáshoz itt kicsik és csúszósak a lépcsők - szóval az itt kimarad. Majd a konditerem ... 


Kilátás a pattayai öbölre

Az első nap, a reggeli landolás után elég nagy szenvedés volt estig kihúzni ébren. Ha nem mozogtam, akkor azonnal elaludtam. Épp eszembe jutott valamelyik James Bond film amolyan éberentartós-kínzós jelenete. Szóval volt egy kis séta még a városban, aztán csak megadtam magam és lefeküdtem este 8 felé.

A nappali kitartásom és 12 órás alvás eredményeként gyakorlatilag átálltam egy nap alatt és a jetlagnek ezzel annyi is.

A következő napok még a megmaradt on-line elintézendőkkel teltek, de most lassan azoknak is vége lesz és marad a pihenés a következő bő egy hétre. Utána pedig aktívabb turizmusba fordul ez a kirándulás is.

Naplemente a tenger felett

Elutazás előtt volt még egy kis izgalom a Citi-Erste ügyfél átadás melléktermékeként. Elolvasva azonban a linken található írást, én csak jót mondhatok a jelenlegi helyzetemről.

Nincsenek megjegyzések: